7 Mayıs 2011 Cumartesi

Büyük Hobo Çanta - Lacivert Kot Kumaş

Büyük model çantanın, kot kumaşla yaptığım çalışmasını da bitirdim. Askısını şimdilik iğneyle tutturdum, arkadaşımın boyuna göre ayarlayıp sabitleyeceğim yerine. Aslında askı boyu ayarlama parçası var ama kullanmadım. Çünkü bu çantanın askı genişliği biraz kalın ve parçalar küçük kalıyor.


İçinde her iki yüzüne de gözler ekledim. Büyük olan bölmenin üzerine bir de cep telefonu koyabilmek için bir göz var. Büyük bölmenin ağız kısmında cırt cırt bant var.




Üstüne de büyük bir çiçek istemişti. Keçeden sade bir kırmızı çiçek ve yeşil yaprak ekledim.






2 yorum:

HoBiHuZuR dedi ki...

cook güzel olmuş çantalarınız bayıldım..ellerinize emeğinize sağlık..Sevgilerimle..

Zülü dedi ki...

Sevgili hobihuzur, Çook teşekkür ederim :)