20 Şubat 2011 Pazar

Uzuun bir aradan sonra..

"Merhaba Sevgili Günlük..."

Yok olmadı, düzeltiyorum:

"Merhaba Sevgili 15Günlük..."

En son ne zaman kayıt ekledim ben? Bir bakayım... tam on gün olmuş. Geçtiğimiz hafta içi bir iki çalışma yapabildim, aslında kafamdan geçenleri gerçeğe dönüştürebilsem hergün bir şeyler çıkacak ama nedense vakit bulamıyorum... Son zamanlarda ev işlerini biraz sadeleştirdim, kendime daha fazla vakit kalsın istiyorum. Sadeleştirme derken ihmal etmiyorum ama mesela hergün ev süpürmeyi bıraktım. Ne o öyle, yap yap yap bir yere varamıyorsun. Eeeeh! diyorum bu günlerde.. 1 numara okuldayken, 2 numara da uyuyunca ya dikiş dikiyorum ya da kendime zaman ayırıyorum.

Geçtiğimiz hafta hobo çanta denemelerime 2 tane daha ekledim. Gri renkli bayağı kalın bir kumaşım vardı. İçine tela kullanmadım bu yüzden. Dikince çok sade geldi bu yüzden bir kaç çiçek ekledim. Eni 41cm, Boyu 32cm. İçinde siyah astarı var. Fiyatı 20TL.



1 yorum:

cemil kendir dedi ki...

çok güzel olmuş
bakalım daha neler gelecek